29 de juny del 2008

EL SOPAR MEDIEVAL

Aquesta passada nit de Sant Joan es va celebrar uns dels actes destacats del 850è anniversari, el sopar medieval.


Van assistir 400 persones i es van assolir així el màxim de gent marcat per la organització. La cosa ja va començar pel matí amb la cocció del Bou, després d'algún petit incident amb l'estrctura per coure el bou i amb la ajuda desinteressada dels voluntaris es va poguer solucionar.









Durant la tarda l'associació de dones va estar preparant els amanits que se servirien de primer plat, mentre uns entesos tallaven el bou a bocins per despres fer-lo estofat. El resultat va ser satisfactori per tothom qui el va tastar.



Abans del sopar el ball de diables van tirar unes carretilles que van ambientar més encara la nit i després arrivant j la gent disfressats de gent de l'edat mitjana va començar l'àpat.





Més tard va començar el ball que va estar força animat també fins més tard de les quatre de la matinada que és quant jo vaig retirar-me.





Personalment em va fer molt de goig que participes e la festa i preparació gent de totes les tendènciesi que travallessin colze a colze per que tota aquesta moguda sortis bé, aixó em fa ser optimista per que el plat fort de l'anniversari que es el mercat medieval sorti bé. Jo també i seré per contribuir a que sigui un éxit.