8 de novembre del 2008

MÉS FEINA ENCARA !!



És public i notori que jo vaig formar part de la llista electortal d'ERC a les eleccions municipals del passat maig de l'any passat i no ens va anar gaire malament tenint en compte que ens presentavem per primera vegada vàrem treure tres regidors. Jo anava el setè de la llista pensant que en cap cas formaría part del consistori com a regidor però la inesperada dimissió del cap de llista i les renúncies dels tres següents membres de la llista han fet que en un proper plé prengui possessió de l'acta de Regidor per l'Ajuntament d'Alforja. Les regidories de les que m'hen faré càrrec son;.Hisenda, Cultura, Esports i Joventut.
Les meves passions son el meu poble, el meu pais, la fotografia,el jazz, les motos i la política, nomès cal regirar les entrades d'aquest bloc per donar-se'n compte. Tot i que m'agrada molt la política, la meva primera incursió real a la política serà aquesta experiència a la Regidoria de l'Ajuntament. Més d'una vegada he escoltat dir als politics professionals que la politica muinicipal és la més propera a la ciutadanía i jo puc afegir que si el municipi és un municipi petit com Alforja la cosa es complica més, has de decidir en coses que afecten a amics, parents i sempre a coneguts i saludats a més a més has de "barallar-te" amb la burocràcia i les coses es fan insoportablement lentes, molt lentes.

Tot i així els primers contactes amb la gent amb la que he de tractar i el dia a dia han fet que,.. i perdoneu l'expresió,... m'exciti amb l'idea de poder millorar algunes coses del poble i pugui posar a prova les meves capacitats per aclarir, posar pau, negociar, dialogar, etc...

No sóc tant ingenu com per pensar que tot seran flors i violes i segurament fallaré en alguna cosa o altre, les crítiques que de ben segur rebré,... de fet ja han començat a criticar-me tot i que encara no he començat,...formen part del joc, no se si quant tot aixó s'acabi el balanç serà positiu o negatiu, però jo sempre podré dir alló de; " jo ho vaig intentar".

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Sempre s'ha d'intentar, sobretot per a fer-ho bé.
L'enhorabona més sincera.

Anònim ha dit...

Itaca és el camí cap a Itaca.
Bona travessia. :-)

ALP2500 ha dit...

Felicitats Andreu, a vegades fer aquest pas serveix per veure que les coses no son tant fàcils com semblen, i recorda que mai ho faràs bé per a tothom, però com deia un veí del meu poble per poder criticar un hi ha de passar , apala que tinguis molta sort en el teu repte

Ball de Diables d'Alforja ha dit...

Des del Ball de Dialbes d'Alforja et felicitem pel nou càrrec i t'obrim les portes de la nostra entitat pel que et faci falta.

Anònim ha dit...

Bona sort Andreu. La necessitaràs. Segur que et buscaran les pessigolles, es tan típic del nostre poble!

Només m'agradaria donar-te un consell. Que la feina del dia a dia no et faci perdre la perspectiva. Feu quelcom pel poble que es noti de veritat que hi ha hagut un canvi collons!

DomCuam

andreu ha dit...

Gràcies a tots.

Carme ha dit...

Bona sort, aventurer!