31 de maig del 2008

FRASES MÍTIQUES

Aquí teniu 10 frases per recordar trobades en altrtes blocs.

I
"Hay algo que los catalanes no tienen suficiente cultura para comprender. Un gallego es lo mismo que un vascuence, que un andaluz, que un murciano o un extremeño. Porqué un catalán iba a ser distinto si es tan español como cualquier otro?. Es que no lo entiendo: cómo se puede decir de repente que "yo no soy español". Es como tener un libro en las manos y decir: "No, esto no es un libro". Un señor que ha nacido en París no se le ocurrirá decir: "No, perdone yo no soy francés. Soy indio". No es asi?. Bien pues si naces en Barcelona o en la costa brava pues eres español, y punto. O es que la Costa Brava no está en España!!."

(Ignacio Villa, cap d'informatius de la Cadena Cope, donant classes de geografia i semiòtica).


II
"Yo, la verdad, empiezo a estar disgustado con el pueblo español y esto me causa hasta depresión. Yo me pregunto: Qué le pasa al pueblo español que no se levanta y sale a la calle para evitar el desastre que el foco catalán esta a punto de perpetrar. Es que en este país nadie es consciente del peligro que se avecina del Nordeste de España??"

(Federico Jiménez Losantos, director del programa "La Mañana" de la Cadena Cope, fent apologia de l'anticatalanisme).


III
"Nunca fue la nuestra lengua de imposición, sino de encuentro; a nadie se le obligó nunca a hablar en castellano: fueron los pueblos más diversos quienes hicieron suyo por voluntad libérrima, el idioma de Cervantes".

(Joan Carles I, rei dels caspanyols, en l'acte de lliurament del Premi cervantes l'any 2001, oblidant o obviant la imposició que es va fer del castellà a molts països sudamericans durant elñs anys de conquesta ecspanyola, i la prohibició de parlar el català durant el franquisme.)


IV
"Bo-bo-bo-booooooo..."

(Pasqual Maragall, l'exalcalde, cantant "All You Need Is Love" en plena campanya electoral)


V
"Cal posar els tancs en el territori que cometi un acte de desobediència constitucional"

(Albert Boadella, més que joglar, pallasso que no fot puta gràcia



VI
"Es una mala noticia para la comunidad de Madrid que la sede de una empresa eléctrica que es una multinacional y que es una de las grandes empresas españolas se traslade fuera del territorio nacional"


(la burra de l'Aguirre ens declara independents, tot fotent cleca als 'catalanistes' de La Caixa)


VII
"Los pactos y acuerdos de los socialistas tienen menos caducidad que un yogur"


(Xabier Arzalluz, expresident del PNB, l'Aberri Eguna del 2003)


VIII
"Si se suman dos manzanas, dan dos manzanas, y si se suman una manzana y una pera, nunca pueden dar dos manzanas, porque, es que, son dos componentes distintos".

(Ana Botella, això és una dona?, elucubrant sobre el matrimoni homosexual)


IX
"Jir, (assenyalant uns bonsais) de presiden González everi deis ol de deis... bonsais!...everi deis ol de deis"

(L'inepte de ZP farfullant un anglès lamentable davant el president francès Jacques Chirac i el canceller alemany Gerhard Schröeder a La Moncloa)



X
"Existe la misma posibilidad de ver a un niño de 5 años conferenciando sobre los números cuánticos, que un catalán conferenciando sobre solidaridad".

(Ignacio Villa, cap d'informatius de la Cadena Cope, en una mostra del seu odi cap a qualsevol cosa que olori a catalanitat)

30 de maig del 2008

CARAVANA DE MUJERES


Al bar Pepe s'ha organitzat una "carabana de mujeres" per aquest dissabte. Segons la mastressa del local avui divendres pel matí s'hi havien apuntat dotze aspirants. esperem que les seves dots de seducció siguin millors que l'ortografia de la mastressa..
estarem pendents dels resultats.

ELS REGIDORS EN ACCIÓ








Qui ha dit que els nostres regidors no fan feina?, altra cosa es saber si la feina que fan la fan ben feta o no. Sembla ser que després de parlar, -llegeix convencer,- als veïns afectats va posar uns pilons al carrer plá per que no poguessin aparcar els vehicles i així facilitar l'accés dels camions de recollida d'escombraries.














Com es pot observar a la següent fotografia, es va tenir especial cura en mantenir l'estil arquitectónic del carrer Pla, ( un dels mes ben cuidats del poble)

AVUI ESTRENA

Al final m'he decidit.
A partir d'avui intentaré escriure regularment les coses que em passen i les coses que passen a mi i al meu poble, Alforja.
Sigueu benvinguts a aquest racó.